24.8.09

Endringene kommer nok ikke før laaaangt inn i fremtiden!

Fader altså...det er over 1500 søkere på Fengselsskolen i år. Hvor typisk er det ikke da?? Sukk....
Og siden jeg ikke har erfaring fra jobb i fengsel, de beste karakterer eller sterkest fysikk kommer jeg nok ikke gjennom nåløyet i år. Usj.... Er så gira og motivert vettu og da vil man ha alt på en gang!! Men jeg gir meg ikke så neste år, DA er det sikkert min tur:o)
Når jeg virkelig vil noe da gir jeg meg ikke. Bare se; jeg er jo tross alt gift med drømmemannen, har 2 barn og kommer meg gjennom det jeg vil hehe
Og neste år vil jeg ikke bare klare de fysiske testene, men jeg skal naile dem!! Få topp score! Det er det jeg skal....
Men altså....det er jo et aldri så ørlite halmstrå å klenge seg fast til. I uke 39 skal alle ha fått svar...sukk...leeeenge å vente for ei som så inderlig gjerne vil og har tålmodighet på bristepunktet....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar